LOCAL TIME

UTC TIME

Vedere Panoramica

Imagini Live de pe ISS - Statia Spatiala Internationala



Live streaming video from ISS by YO2LDK

Translate

miercuri, 2 aprilie 2014

3$ Replace Green LCD on GT Power LCD 130A High Precision Watt Meter and Power Analyzer with Blue one and White characters

 Necesitatea utilizarii unui tester de baterie este destul de frecventa, in diferite situatii; asa ca, am decis sa achizitionez unul mai degraba decat sa-l confectionez, avand in vedere ca pretul pe ebay este destul de rezonabil.
 Am decis sa iau unul " de firma" dar, am constatat ca am primit unul fake..




  In locul unui display albastru cu caractere albe, am primit unul verde si caractere negre, plus un backlight cu led albastru, asa ca nu se mai vedea aproape nimic pe el.
 Dupa inevitabila reclamatie la vanzator, mi s-a returnat jumatate din suma, cu care am achizitionat doua display-uri albastre, asa ca am inceput operatiunea de inlocuire





  Rezultatul este cu mult mai placut  :)



   si gata de a fi utilizat pentru panoul solar si lucrul din portabil  :)


Niciun comentariu: